• bugün (108)
1 entry daha
  1. istanbul içinde model 3 ile gezerken hiç sıkıntı çekmedim, yolda ota güncellemesi bile yetişiyor adama. menzil kaygısı efsanesine sonuna kadar karşıyım, yeter ki rotayı bilin.