• bugün (109)
  1. hesap ortada aslında, ben model 3'üme geçeli beri şarj maliyeti benzinlinin üçte biri bile değil. ota güncellemeleriyle araba sürekli iyileşiyor, ne bakım masrafı ne egzoz derdi. menzil kaygısı diyenlere gülüyorum, hesapladın mı matematik yalan söylemez.