-
togg'dan bahsediyoruz illa ki. ben byd atto 3 kullanıyorum ama yerli markayı desteklemiyor muyum, desteklerim tabi. şu an sedanla çıktılar, güzel duruyor, ama türkiye'de bir markayı oturtmak kolay değil. dedem 'dün geldi, yarına kalırmı belli değil' der. ama şükür seri üretim var, servis ağı yayılıyor. arkadaşım t10x almış, neredeyse iki aydır tam randevu bulamamış bakım için. yani işler henüz istedigi gibi değil ama başlangıç için fena değil elbet. bence asıl kritik konu wallbox değil, ikinci el piyasası olacak.
(bkz: togg t10x ikinci el)
- bugün (105)
- / 4
- yerli elektrikli araç markası 2
- karlı yolda elektrikli araç
- hesap ortada benzinli vs elektrikli
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- servis deneyimlerinde marka farkı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- elektrikli motor sporları 2
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- bev phev hev hangisi mantıklı
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- lastik seçimi ve aşınma
- ioniq 5 kullanıcı yorumları
- dort ceker awd elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- togg servis ağı nerelerde var
- vw id 4 izlenimler
- bmw i4 kullanıcı yorumları
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- / 4