• bugün (108)
  1. kesin konuşamam ama ben atto 3'ten sonra byd'nin sedanına geçer miyim düşünüyorum, çinden çıktığına bakma agresif fiyat iyi iş çıkarıyor. wallbox'ın kdv'si fena vuruyor ama faturaya alıştım artık şu avantajları anlatmak istiyorum.
    (bkz: elektrikli araç avantajları faturada saklı)
  2. ağır abi diye tesla model s bakma, onlar da ota güncellemesiyle birden direksiyonun soluna geçiriyolar takometreyi, tecrübeyle sabit. asıl ağırlık yolda kalmamakta, bunu da menzil kaygısızlığı denen meretle başarıyorsun.