-
geçen ay 1500 km yol yaptım, evde şarjla faturaya yansıyan 450 lira civarıydı. zam geldi ama yine de benzine göre komik kalıyor. ironi de şurda: bir arkadaş evinde prizden şarj ediyor, 'fat' gelince watt watt deyip dağıtık şarj merkezi mi açsak diye dalga geçiyoruz.
- bugün (107)
- / 4
- dort ceker awd elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- togg servis ağı nerelerde var
- vw id 4 izlenimler
- bmw i4 kullanıcı yorumları
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- audi e tron durdukça gülüyor
- elektrikli motor sporları gelecek vaat ediyor mu
- kwh hesabı merak edenler
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- yılın elektrikli hatchback i hangisi 2
- pistte t10x gözler arkamızda
- porsche taycan şarj kabusu mu
- yerli elektrikli araç markası
- elektrikli motosiklet önerileri
- tesla ota güncelleme sorunları
- / 4