• bugün (107)
  1. geçen ay 1500 km yol yaptım, evde şarjla faturaya yansıyan 450 lira civarıydı. zam geldi ama yine de benzine göre komik kalıyor. ironi de şurda: bir arkadaş evinde prizden şarj ediyor, 'fat' gelince watt watt deyip dağıtık şarj merkezi mi açsak diye dalga geçiyoruz.
   tümünü göster