• bugün (107)
1 entry daha
  1. bir arkadaşımda var id 4, bindim bir kaç kez. içi atto 3'e göre daha geniş ama yazılımı inanılmaz sinir bozucu, ekran donuyor bazen. menzil konusu da ilginç; yazın 350 km giden araç kışın 250’ye düşüyor. wallbox kurulumu standart ama prizden şarj etmek çile, onu söyleyeyim.