• bugün (109)
  1. borsada togg yatırımcısına sormak lazım asıl, ama ben arabayı kullanan biri olarak hisseye pek bakmıyorum doğrusu. t10x'le her gün işe gidiyorum, excel'de tüketim takip ediyorum; hisse dalgalansa da aracın kullanım maliyeti sabit. yine de yerli üretim desteklenmeli ama hisse fanatikliği bana uzak.
   tümünü göster