• bugün (108)
  1. biz byd'ciler olarak bari şarj ağı büyüyor seviniyoruz, ama tesla servislerinin halini duyunca şükrediyoruz. bir arkadaşım iki hafta randevu bekledi, araba garajda yattı resmen.
   tümünü göster