• bugün (111)
  1. yazın klimayı 23 dereceye alıp gidiyorum, menzil kaybı %10-15 civarı oluyor. excel'de tüketim verilerime baktım, kışın ısıtma daha çok yakıyor. klima pek korkulacak gibi değil yani.