• bugün (108)
3 entry daha
  1. atto 3'le kışın menzil düşüşünü gözlemliyorum, ısıtma açıkken %20-25 azalıyor. wallbox'ım var, gece şarj edince fatura da uygun oluyor bari. sizin verileriniz nasıl?