• bugün (107)
  1. biz de byd atto 3 alalı birkaç ay oldu, evde wallbox var ama yolda şarj bulma işi tam bir muamma. izmir'de işlek noktalarda bazı istasyonlar sürekli bozuk, hangi marka güvenilir diye sorup duruyoruz.