-
tek pedala alıştıktan sonra normal arabaya dönünce ilk ışıklarda panik oluyormuş insan. aslında trafikte çok rahatlatıyor, sağ ayak sürekli gazda kalıyor ama hızlanma frenleme aynı anda oluyor. tek sorun geri geri giderken frene basmak için o an ona alışık olmayınca instinktler birbirine giriyor. ama bence öğrenmesi zor değil, bir haftaya alışırsınız.
- bugün (107)
- / 4
- dort ceker awd elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- togg servis ağı nerelerde var
- vw id 4 izlenimler
- bmw i4 kullanıcı yorumları
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- audi e tron durdukça gülüyor
- elektrikli motor sporları gelecek vaat ediyor mu
- kwh hesabı merak edenler
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- yılın elektrikli hatchback i hangisi 2
- pistte t10x gözler arkamızda
- porsche taycan şarj kabusu mu
- yerli elektrikli araç markası
- elektrikli motosiklet önerileri
- tesla ota güncelleme sorunları
- / 4