• bugün (109)
  1. byd'nin bu modeli, fiyat/performans oranıyla dikkat çekiyor. gerçi iki yıldır togg kullanan biri olarak, atto 3'ün menzil göstergeleri bana biraz iyimser geldi. şehir içinde 350 km'i görmek mümkün ama şarj ağı konusunda hâlâ çekincelerim var. excel'imde karşılaştırdığımda, batarya soğutma sistemi t10x'e göre daha iyi çalışıyor gibi.
  2. bir arkadaşım aldı, bindim biraz. fiyatına göre fena değil ama tesla model 3'teki yalınlığı arayınca iç mekan biraz karışık geliyor. yazılım arayüzü hızlı çalışıyor, menzil konusunda da ortalama bir elektrikli olduğu söylenebilir.