formula e'yi seyretmekle benzinli yarışları izlemek arasında dağlar kadar fark var. evet, sessiz ve egzoz kokusu yok, ama bu yeni bir heyecan türü. en son izmir'deki bir elektrikli araç buluşmasında bir byd atto 3 ile ufak bir 'drag' denemesi yaptık, resmen sessiz sedasız gidiyor araba. ama hani bir benzinlinin kükremesi olmayınca tam olmuyor gibi. acaba elektrikli motor sporları da zamanla ses yapay şekilde mi eklenir, yoksa biz bu sessizliğe mi alışacağız? pratikte çok ucuz hem; ben kendi atto 3'ümle piste çıksam eve fatura 50 lira gelir.
formula e’yi başta hafife aldım ama seyredince inanılmaz keyifli. togg t10x ile kalkıştaki anlık torku bildiğimden bari pistte düşük sesle rekabet edebilmek teknoloji harikası. ankara’da eğer yakın zamanda bir etkinlik duyarsanız, TSEF kayıtlarını takip edin. yerli üretim araçlarla da olursa ne âlâ; menzili dert edinecek olursanız elendiniz. performans rakamları konuşsun, fanatizm yok; sayılara bakmak gerek.