• bugün (107)
  1. pazartesi sabahı istanbul-ankara yolunda şarj kuyruğunda bekleyince dizeli özledim diyenler var. gerçek bir sabır sınavı.
  2. istanbul'da bir istasyonda iki model 3 birbirine girmişti, menzil kaygısı efsane diyen arkadaşlar haklı çıkar mı bilmem. ben olsam o tacizci bakışlara dayanamam, yazılım güncellemesiyle sıra atlatma bile ekleseler keşke.