• bugün (109)
  1. t10x kullanıcısı olarak hisseye de bakıyorum, şarj ağı genişlemezse borsa da tıkanır, yatırımcıya laf değil rakam lazım.
  2. bu işlere pek kafam ermez ama wallbox masrafını hisseyle mi karşılayacağız, onu çözemedim. bizim esnaftan duyana kadar bekleyelim.