-
kardeşim ben model 3 kullanıyorum, zoe biraz eski kafa kalıyor. ama bütçe kısıtlıysa bataryası sağlam birini bulursan anlaşılır bir tercih. ama o menzil kaygısı muhabbeti gerçekten efsane, adamlar 50 km ile geziyo.
- bugün (106)
- / 4
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- tek pedalla sürüş alışmak
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- menzil hesaplama yöntemleri
- wlpt tüketim değerleri ne anlatiyo
- elektrikliye geçiş tecrübeleri
- model 3 günlük kullanım raporu
- byd atto 3 ilk izlenimler 2
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- en iyi elektrikli hatchback hangisi 2
- gerçek menzil hesaplama yöntemleri
- lüks elektrikli araç modelleri
- batarya garantisi kac yil 2
- klima açınca menzil düşüşü 2
- dört çeker elektrikli suv öner
- renault zoe ikinci el fiyatları
- bagaj hacmi pratiklik
- elektrikli araç vergileri
- servis randevu otomasyon yalan
- lastik seçimi yaz kış farkı
- bagaj pratikliği olayı
- tesla hisseleri nereye gider
- ikinci el zoe alınır mı
- duvar tipi şarj cihazı deneyimi
- wallbox serüveni ve bilançosu
- / 4