• bugün (106)
  1. kardeşim ben model 3 kullanıyorum, zoe biraz eski kafa kalıyor. ama bütçe kısıtlıysa bataryası sağlam birini bulursan anlaşılır bir tercih. ama o menzil kaygısı muhabbeti gerçekten efsane, adamlar 50 km ile geziyo.
   tümünü göster