-
türkiye'de id.4'ün durumu biraz garip. çok daha sessiz bir sürüş var bunu inkar edemem ama yazılım tarafı hâlâ vw'nin alışık olmadığımız bir kabalıkta. hani tesla'daki gibi bir dokunma hissi beklerken karşınıza 2015 android dokunmatiği çıkıyor. ota güncellemeleri de neredeyse yokmuş gibi bir şey; şu tablet android ile çok terste kalıyor işte. menzil kullanımı da bir garip; bir pili şişirme yöntemi işte biraz.
hızlanması fena değil ama 'wow' dedirten bir şey değil. almanya'daki vergi teşvikleri sayesinde avrupa'da çok satması ise ürünün başarısından çok oradaki otomotiv kültürüne işaret ediyor. bizde ise 'amaan bi türlü alamadım bir şarj istasyonu' halleri. şarj ağı fakiri yazılım felaketi menzil hesabı
- bugün (107)
- / 4
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- id 4 deneyim raporu 2
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- gerçekçi menzil hesaplama 2
- benzinli vs elektrikli kriz anı 2
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü 2
- 800v mimari olayı 2
- elektrik elektronik mühendisliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- / 4