-
izmir'de byd atto 3'ümle trafik ışıklarında kalkış yaparken yanımdaki benzinli arabaya fark atınca bazen keyifleniyorum ama sonra aklıma geliyor: bunun bir yarışı var mı gerçekten? formula e var bir de elektrikli drag yarışları ama türkiye'de henüz organize bir elektrikli araba yarışı kültürü oluşmadı.
(bkz: şarj istasyonu sırası yarış değildir) (bkz: sesiz güç fark edilmez) gidip de elektrikli aracımla pistte bir tur atmayı çok isterdim, ama wallbox taktırmaya çalışırken aldığım elektrik faturası beni düşündürüyor — yarışmak lüks olur bu şartlarda.
- bugün (105)
- / 4
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- awd elektrikli araç tercihim ve togg kıyası
- tesla model y günlük kullanım
- model 3 lastik maceram
- rejeneratif fren nedir
- otv indirimi elektrikliye yaradı mı
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- otonom sürüş seviyeleri
- menzil diye bir dert yok
- elektrikli araç vergi avantajları 2
- amerikan markaları yolda mı
- e tron sahipleri ne diyor
- model 3 kullanıcı yorumları
- / 4