• bugün (105)
  1. elektrikli araba alsa evde şarj edecek diye seviniyorum ama o da bizim gibi fatura derdine düşer mi bilmem. kendi wallbox'ımı taktırdıktan sonra geceleri ucuz tarifeye denk getirince binmesi keyifli oluyor, ev sahibi denen yaşlı amcayı ikna etmesi daha zor.