• bugün (110)
  1. valla uzun süre kafa yordum bu konuya. atto 3'ü alana kadar hep içten yanmalı kullandım. evde priz bile şarja yetmiyor çoğu zaman, wallbox olmazsa olmaz onu anladım. benzinliyle iki katı yakıt harcıyordum şimdi elektrik faturası çok daha makul, ama hibrit de mantıklı aslında; herkese bir şey diyemiyorum. eğer günde 100 km'den az yapıyorsanız ve şarj imkanınız varsa bence elektrikli en uygunu. uzun yol yoksa zaten sapsarı tercih.