• bugün (109)
1 entry daha
  1. daha geçen hafta denedim, izmir'den antalya'ya gidiş-geliş yaptım yaklaşık. hızlı şarj istasyonları iyiydi ama iki kere mola verdim, wallbox gibi evde şarj alışkanlığım olunca yolda biraz geriyor insanı. menzil konusunda kafam hâlâ karışık, ama abartılacak bir şey değil.