-
daha geçen hafta denedim, izmir'den antalya'ya gidiş-geliş yaptım yaklaşık. hızlı şarj istasyonları iyiydi ama iki kere mola verdim, wallbox gibi evde şarj alışkanlığım olunca yolda biraz geriyor insanı. menzil konusunda kafam hâlâ karışık, ama abartılacak bir şey değil.
- bugün (109)
- / 4
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- / 4