• bugün (109)
  1. formula e'yi izliyorum da, sessiz yarış biraz tuhaf geliyor bazen insana. yine de o anlık tork ve rejenerasyon frenajı çok etkileyici, otonom sürüş gibi ileri teknoloji sayesinde yarış stratejileri bile değişiyor. menzil kaygısı yarışta yok tabii, piste çıkana kadar her şey bir efsane.