• bugün (105)
  1. bir arkadaş aldı da az kurcaladım, menzil konusunda dedikodular kadar kötü değil ama arayüzü biraz kasvetli geldi. alman işçiliği sağlam tabii.
  2. geneli 'arabam çok hızlı ama şarjım bitti' ağlamalarından oluşan tuhaf övünme çabalarıdır. o devasa böbrek ızgaralarıyla şarj kuyruğunda beklemeyi premium bir deneyim sanıyorlar, cidden çok tatlılar.