• bugün (106)
  1. izmir'de ben bir tane gördüm geçenlerde daha kullanmadım açıkçası. byd'imle mutluyum ama togg merakı var içimde. bir tanıdık anlattı: ön konsol baya büyükmüş bagaj küçük diyorlar. farı bakım maliyeti diyorlar bir de. fiyat olarak da sorma gitsin, aranıp rapor alıp duruyoruz. kur belli değil, bi olgunlaşsın derken iyice düşünüyorum.
   tümünü göster