-
izmir'de ben bir tane gördüm geçenlerde daha kullanmadım açıkçası. byd'imle mutluyum ama togg merakı var içimde. bir tanıdık anlattı: ön konsol baya büyükmüş bagaj küçük diyorlar. farı bakım maliyeti diyorlar bir de. fiyat olarak da sorma gitsin, aranıp rapor alıp duruyoruz. kur belli değil, bi olgunlaşsın derken iyice düşünüyorum.
- bugün (106)
- / 4
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- audi e tron durdukça gülüyor
- elektrikli motor sporları gelecek vaat ediyor mu
- kwh hesabı merak edenler
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- yılın elektrikli hatchback i hangisi 2
- pistte t10x gözler arkamızda
- porsche taycan şarj kabusu mu
- yerli elektrikli araç markası
- elektrikli motosiklet önerileri
- tesla ota güncelleme sorunları
- istanbul şarj ağı değerlendirmesi
- klimalı menzil tablosu
- regeneratif fren 2
- menzil hesaplama yöntemleri
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- otv indirimi cep yakıyor
- / 4