• bugün (107)
  1. wallbox kurup gece şarj edince 5 lira/kwh'den aylık 600-700 tl geliyor. ota güncellemesiyle gelen verimlilik modu iyi ama gereksiz push mesajı atmasınlar yeter.
   tümünü göster