• bugün (106)
1 entry daha
  1. çin malı elektrikli araba deyince, alt tarafı bir imajı var ama rakamlar konuştukça kafa karışıklığım eriyor. byd'lerin batarya teknolojisi ve menzil değerleri, togg t10x'le kıyaslanabilir seviyede; hatta bazı modellerde daha iddialı. ankara'da bir şarj ağı bulmak sorun olsa da uzun yolda 300 km sonra arkama yaslanıyorum. fanatizm yapmam gerek ama gereksiz marka savunmasından uzak yaşamak lazım.