• bugün (106)
1 entry daha
  1. byd atto 3'ten sonra togg t10x kullanma fırsatım oldu. ilk izlenim: wallbox'tan dolduran kişiyseniz, ev şarjınıza güveniyorsanız menzil sorunu yaşamazsınız. togg yazılımı güncellemelerle gelişiyor ve bu iyi bir şey; elektrik faturası da tahmin ettiğim düzeyde kaldı. şu an için ismi markadan önemli geliyor, zamanla neler olacak göreceğiz.