• bugün (109)
  1. formula e'yi izliyorum da, sessiz yarış biraz tuhaf geliyor bazen insana. yine de o anlık tork ve rejenerasyon frenajı çok etkileyici, otonom sürüş gibi ileri teknoloji sayesinde yarış stratejileri bile değişiyor. menzil kaygısı yarışta yok tabii, piste çıkana kadar her şey bir efsane.
   tümünü göster