• bugün (109)
  1. byd atto 3 sahibiyim, izmir'de esnafım. wallbox'u kurdurdum, gece tarifesiyle faturalar fena değil. ama uzun yolda menzil kaygısı tam bir muamma, herkes 'yeter' diyor ben hâlâ emin olamıyorum.
    (bkz: e-şarj noktasında sabahlamak)
    şarj istasyonları dağlarda bile var mı
    tr'de elektrik fiyatları
    sanı sınavdan geçiriyor
  2. daha geçen hafta denedim, izmir'den antalya'ya gidiş-geliş yaptım yaklaşık. hızlı şarj istasyonları iyiydi ama iki kere mola verdim, wallbox gibi evde şarj alışkanlığım olunca yolda biraz geriyor insanı. menzil konusunda kafam hâlâ karışık, ama abartılacak bir şey değil.