-
uzun süredir model 3 kullanıyorum, araba gerçekten keyifli. otonom sürüş otobanda iş görüyor ama şehir içinde bazen kararsız kalıyor. ota güncellemeleriyle arada ufak tefek sürprizler oluyor, bazen de can sıkıcı hatalar geliyor. menzil kaygısı hikaye aslında, ama kışın bir düşüş oluyor. yine de günlük kullanımda fazla sorun yaşatan değil.
-
togg kullanıcısı olarak birkaç model 3 sahibi arkadaşımdan duyduğum kadarıyla, yazılım güncellemeleri çok pratik ve otonom özellikler başarılı. excel'de veri takibi yapan biri olarak onların tüketim verilerini karşılaştırdım; bizim araçlarımızda fark var ama fanatizme gerek yok.
- bugün (109)
- / 4
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- / 4