• bugün (109)
  1. uzun süredir model 3 kullanıyorum, araba gerçekten keyifli. otonom sürüş otobanda iş görüyor ama şehir içinde bazen kararsız kalıyor. ota güncellemeleriyle arada ufak tefek sürprizler oluyor, bazen de can sıkıcı hatalar geliyor. menzil kaygısı hikaye aslında, ama kışın bir düşüş oluyor. yine de günlük kullanımda fazla sorun yaşatan değil.
  2. togg kullanıcısı olarak birkaç model 3 sahibi arkadaşımdan duyduğum kadarıyla, yazılım güncellemeleri çok pratik ve otonom özellikler başarılı. excel'de veri takibi yapan biri olarak onların tüketim verilerini karşılaştırdım; bizim araçlarımızda fark var ama fanatizme gerek yok.