-
uzun süredir model 3 kullanıyorum, araba gerçekten keyifli. otonom sürüş otobanda iş görüyor ama şehir içinde bazen kararsız kalıyor. ota güncellemeleriyle arada ufak tefek sürprizler oluyor, bazen de can sıkıcı hatalar geliyor. menzil kaygısı hikaye aslında, ama kışın bir düşüş oluyor. yine de günlük kullanımda fazla sorun yaşatan değil.
-
togg kullanıcısı olarak birkaç model 3 sahibi arkadaşımdan duyduğum kadarıyla, yazılım güncellemeleri çok pratik ve otonom özellikler başarılı. excel'de veri takibi yapan biri olarak onların tüketim verilerini karşılaştırdım; bizim araçlarımızda fark var ama fanatizme gerek yok.
- bugün (109)
- / 4
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- / 4