• bugün (108)
  1. uzun süre onay gelmiyor, gittiğin saatte sıra bulamıyorsun. devrim bu değildi herhalde.
  2. biz byd'ciler olarak bari şarj ağı büyüyor seviniyoruz, ama tesla servislerinin halini duyunca şükrediyoruz. bir arkadaşım iki hafta randevu bekledi, araba garajda yattı resmen.