• bugün (106)
  1. şimdi şahsen şu full şarj süresi hadi 100 atlayışı zaten teorize dökülünce daralan sistem ama atto 3 sağ olsun ev tipi yavaş şarj hw70'de gayet idare ediyor. misal sıfırdan değil duvardan girdiysen yoklen %80 bir kahve ekstra rolantili. wallbox kurulumunda bana inatsa dediler parasına zorlamıştı, tesisatçı az daha çarpılacaktı yanlışlıkla, derhal avarya dedim. yine de pratik: bence uzun yol 45 dk'ya kadar keyifli, fazlası istanbul trafiğinde stepne uğraştırır gibi.
  2. ccs ile 80'e gelene kadar kat edilen mesafe var orası hız kodlanır gibi geliyor. ama 80'den 100'e geçişteki oydan sonrası tam bir sabır oyununa dönüşüyor. parmağını kenarda bezirgan gibi bekleyin. bir kez sadece %95'e kadar şarj ettim ordan doldurmak üredi raks boyutunda uzun yolda çilesi