-
hızlanırken boyun kıran, yavaşlarken de rejeneratif frenle kafayı öne eğdiren, içinde fiziksel tuş ararken "ulan torpidoyu nasıl açıyorduk" diye paniklettiğiniz yürüyen ipad. malzeme kalitesi eleştiriliyor ama kimse o minimalist tasarımın ferahlığını konuşmuyor, resmen 1+1 daire genişliği var içeride.
yazılım güncellemeleriyle arabaya osuruk sesi ekleyen bir ceo'nun vizyonuna emanetiz. şaka maka, sanayide usta kaprisi çekmek istemeyen bünyelere ilaç gibi gelse de, uzun yolda şarj bitecek korkusuyla klimayı kapatıp montla oturduğunuz o anlar paha biçilemez.
- bugün (107)
- / 4
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- servis deneyimleri üzerine
- kwh hesabı merak edenler
- şarj süresi karşılaştırması
- marka marka servis deneyimleri
- yazın klima ile menzil kaybı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- togg hisseleri halka arz
- elektrikli araçla karda gidiş
- elektrikli araç sigortası neden pahalı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- / 4