• bugün (109)
  1. valla ben de byd atto 3 alana kadar kwh'nin ne olduğunu sorgulamazdım. basitçe: bir saatte harcanan bin watt güç. yani cihazın çektiği gücü saatle çarp. örneğin 7.2 kw'lık wallbox ile 8 saat şarj edersen 57.6 kwh enerji tüketirsin. elektrik faturanı hesaplamak için bunu kw/saat birim fiyatı ile çarpıyorsun (vergiler sağolsun çarpanı kaçırdım). tavsiyem evin saat gece tarifesi ile muhakkak uyumlu olsun yoksa şarj faturası cep yakar.
   tümünü göster