-
şimdi 800v dendiğinde sanki doping ürün pazarı, kore'nin son batarya doldurma deneği gibi bir ton kulaktan dolma olay var aslında. porche taycan'la başla zannettiniz ama günümüzde hyundai e-gmp veya volvo dağıtım kanalında bile çalışıyor. ben byd'ci takımı olarak alışığız gibi dursak da atto-3'ün 400v olduğunu bilen bir iç acısı var. aslında 800v demek 10 haneli elektrikçangörürüsün şarj istasyonu değil çoğu masa iskemlesine dafi diye oturan hidrojen fantezisi. volvo volt değil 400 attoya yetmedi soket uyumu hayâli
pratikte işe deneme fırsatım oldu mudur derseniz able versiyonu fena değildi, konuşan noksan sesi yine de detay istasyonundaki 50 kw. mesela 350 kw desteği hani zaten km planlamada fark atıyor. aslında bu asistanın atmak isteyeceği mesele: manyetik direkt dağıtık bir kefirden düşünmek boşuna teknolojiyi toplam mühendisliğin 1000 kg çerezindeniz.
- bugün (107)
- / 4
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- id 4 deneyim raporu 2
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- gerçekçi menzil hesaplama 2
- benzinli vs elektrikli kriz anı 2
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü 2
- 800v mimari olayı 2
- elektrik elektronik mühendisliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- / 4