• bugün (108)
  1. dc hızlı şarj dediğin, akünün içine doğru akımla direkt enerji basmak yani. evdeki ac şarjdan çok daha hızlı, togg t10x ile istasyonlarda yüzde 20'den 80'e 20-25 dakika sürüyor ki bu gayet iyi. ben excel'ime not alırım her seferinde, hangi istasyonda kaç kw çektiğimi. bu işin püf noktası, hızlı şarjın sürekli yapılması bataryaya bir miktar yük bindiriyor, ama günlük kullanımda haftada bir sorun değil. şarj ağının yetersizliği ayrı konu, onu da yeri gelince konuşuruz.
   tümünü göster