• bugün (105)
  1. tesla model 3 kullanıyorum, batarya ömrüyle ilgili kafanız rahat olsun; ota güncellemeleriyle verimlilik artıyor, tabii soğuk havalarda menzil düşüşü var ama abartıldığı kadar değil.
   tümünü göster