• bugün (111)
  1. tesla model 3 kullanıyorum, batarya ömrüyle ilgili kafanız rahat olsun; ota güncellemeleriyle verimlilik artıyor, tabii soğuk havalarda menzil düşüşü var ama abartıldığı kadar değil.
  2. telefon pili gibi iki senede öleceğini sananların aksine muhtemelen aracın şasesinden daha uzun yaşayacak olan parça. sanayideki ustalar aç kalmasın diye kötüleniyor olabilir.