• bugün (105)
  1. byd atto 3 kullanıcısıyım, sohbetlerde kw/h mi kwh mi diye karıştırıyordum şimdi alıştım. terms like zoe yokuşlarda zorlanır deniyor, ben facelift modelle çok sevdim şehir içinde wallbox her işimi görüyor artık.
   tümünü göster