• bugün (104)
  1. açıkçası menzil kaygısı yaşamıyorum diyenleri görünce gülümsüyorum, ama bir t10x sahibi olarak şunu söyleyeyim: herkesin kaygısı kendine bu adamın cüzdanına ve şarj alışkanlığına bakar.
   tümünü göster