• bugün (109)
  1. evet teslanın ota konusundaki ününü duymuştuk ama son gelen güncellemeyle birlikte otopilotun bir kavşakta bocalaması can sıkıcı. her ne kadar düzelir dense de anlık çözüm beklemek uzun sürebiliyor, bu da kullanıcıyı tedirgin ediyor.
   tümünü göster