-
iki senedir togg t10x kullanıyorum, geçen yaz eşimle beraber antalya’ya gittik. önceden excel’de her şarj istasyonunu işaretlemiştim, rotayı şarj sürelerine göre ayarladım. yolda bir kere hızlı şarj bulamayınca 30 dakika bekledik, ama planlı olunca sıkıntı olmuyor. asıl mesele şu: menzil kaygısı değil, şarj ağının tutarlılığı. her gittiğim istasyonda çalışan bir priz bulamayınca insan sinirleniyor. yerli üretim destekliyorum ama bu altyapı işi daha çok yol alacak.
- bugün (112)
- / 4
- togg t10x ses sistemi yorumu
- tesla model y alınır mı 2
- servis deneyimleri üzerine
- amerikan elektrikli markaları türkiye ye gelir mi
- otonom sürüş gerçekten güvenli mi
- id 4 kullanıcı yorumları
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- benzinli vs elektrikli
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri 2
- menzil ve depolama kapasitesi
- ac ve dc şarjın pratik farkı
- byd atto 3 kullanıcı yorumları 2
- şarj süresi tablosu var mı
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- elektrikli araç ses iyileştirme
- lastik aşınması ve tercihler
- şarj ağı açmazları
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- / 4