-
bir aydır kullanıyorum, ilk başlarda vites küçültme refleksinden kurtulamadım. şimdiyse kırmızı ışıkta durmama gerek kalmıyor, gazı çekince duruyor araba. menzil olarak da yüzde 15-20 avantaj sağlıyor gibi, verilerime göre. ama trafikte ani fren yapayım dersen tehlikeye atma kendini.
-
tesla model 3 ile bir haftada alıştım, hatta o kadar kolay ki frene dönüş anlık hata gibi geliyor artık. trafikte rejenerasyon sayesinde ayak sallamayı sevmeyen biri olarak one pedalı baya sevdim. ama ilk defa binen bir arkadaşımla test ettim, sinyal vermek yerine arkama bakardı baktı gaz bam diye duracak
- bugün (109)
- / 4
- byd atto 3 te ısınma süresi
- menzil hesaplama yöntemleri 2
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- hızlanma bağımlılığı nasıl başlıyor
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- rivian ve lucid tr pazarı ne zaman olur
- tesla ota güncelleme sorunları 2
- şarj kuyruğu dertleşmesi
- otosansür nedir otomobilde
- ford mustang mach e kullanim deneyimi
- tesla supercharger ag kullanici yorumlari
- elektrikli araçtan soğutan şeyler
- kwh ölçüm ve maliyet hesabı
- togg hisse durumu
- togg için borsa yatırımı
- şarj kuyruğu çilesi
- evde şarj istasyonu kurulumu
- yerli elektrikli araç markası 2
- karlı yolda elektrikli araç
- hesap ortada benzinli vs elektrikli
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- servis deneyimlerinde marka farkı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- elektrikli motor sporları
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- bev phev hev hangisi mantıklı
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- lastik seçimi ve aşınma
- ioniq 5 kullanıcı yorumları
- / 4