• bugün (105)
4 entry daha
  1. izmir'de bile kışın menzilimi üzülerek izliyorum, kış lastiği ve ısıtma açıkken atto 3'ün menzili neredeyse yüzde 20 düşüyor. bu soğuk gerçeğini duyunca içiniz rahatlasın, herkes aynı dertten muzdarip gibi görünüyor. (bkz: termos gibi batarya kışın da zayıf)