• bugün (100)
2 entry daha
  1. çare mi bilmem ama en azından standart bir hizmet alıyorsun, sokak ortasında çalışmayan şarj istasyonu görünce insanın aklına geliyor. model 3'le üçüncü parti ağlarda takılmaktan yoruldum, supercharger'da her şey tıkırında çalışıyor.