• bugün (100)
1 entry daha
  1. elektrikli araba alsa evde şarj edecek diye seviniyorum ama o da bizim gibi fatura derdine düşer mi bilmem. kendi wallbox'ımı taktırdıktan sonra geceleri ucuz tarifeye denk getirince binmesi keyifli oluyor, ev sahibi denen yaşlı amcayı ikna etmesi daha zor.
  2. evin önüne zaten wallbox koydurdum, fatura korkutuyor ama atto 3 ile günlük işimi görüyorum, bence düşünmeden alınabilir.