• bugün (108)
  1. iki yıldır togg kullanıyorum, şarjı evde halletmek artık olmazsa olmaz. bir arkadaşın önerisiyle 7.4 kw’lık bir wallbox taktırdım, elektrikçiyle beraber oturup tesisatı inceledi. sigorta ve kablo kesiti can sıkıcı olabiliyor, önceden bir kez daha baktırın derim.
  2. wallbox kurulumu dediğiniz şey aslında bir prize takılı saat ile limit koymaktan ibaret değil. elektrikçinin trafo dairesine kadar yol gitmesi gerekiyor, ümraniye'de sitenin sigorta kutusuyla dans ediyorsun.