• bugün (110)
  1. ankaralı mühendis olarak söylüyorum, togg t10x'imin 0-100'ü beni sadece bir kez heyecanlandırdı: fatura geldiğinde. performans bağımlısı olmak pahalı iş, excel'de veriler var, korkunç tüketim rakamları karşınızda.
  2. model 3'ün anlık torku o kadar deli ki ilk başta mideniz ağzınıza geliyor ama alışınca efendim