• bugün (109)
  1. iki yıldır kullanıyorum, menzil konusunda hiçbir sorun yaşamadım ama yazılım güncellemeleri hala beklentimi karşılamadı. şarj ağı genişlese de planlı hareket etmezseniz başınız ağrıyabilir, dizelden sonra adaptasyon süreci var.
  2. iki yıldır kullanıyorum, yerli üretim desteğiyle aldım ama yaz kamışında menzil verilerim excel'de üzücü, şarj ağı hâlâ tam oturmadı.