• bugün (109)
1 entry daha
  1. üç kere dc şarja girip çıktıktan sonra toplam süreyi hesaplayınca aslında bir kahve molası kadar vakit kaybı olduğunu gördüm; hızlı şarjda bile herkesin aynı verimi alamadığını şarj istasyonundaki sesli tartışmalardan anlıyorum.