• bugün (108)
  1. dc şarjda işin püf noktası istasyonun güncel olması. byd atto 3 ile 150 kw destekli bir istasyonda %80’e 25 dakikada geldim ama aynı istasyonun diğer soketinde çin malı degrade var diyen tanıdığım 40 dakikada anca doldurabildi. şarj ağı standartlaşmadıkça iş biraz şans.